Korzystamy z plików cookies. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności.
22.05.2025
2
min czytania

fritz-kola dostępna w całej Polsce — w sklepach Lidl na terenie całego kraju

fritz-kola w lidlu
friz-kola w lidlu

Warszawa, 22 maja 2025 – Nareszcie nie tylko mieszkańcy dużych miast mogą cieszyć się wyjątkowymi smakami fritz-kola. Marka nawiązała współpracę z siecią Lidl Polska i latem jej produkty będą dostępne w 900 sklepach w całej Polsce. Po raz pierwszy konsumenci będą mogli kupić w sprzedaży detalicznej trzy warianty napojów: oryginalny, classic light oraz super zero.

Od 2011 roku, kiedy pojawiła się na polskim rynku, fritz-kola była dostępna głównie w gastronomii, przede wszystkim w dużych miastach. Przez lata niemiecka marka budowała rozpoznawalność i społeczność najbardziej wyjątkowych miejsc, a konsumenci wybierali ją za pyszny smak, wysoką jakość oraz wartości, które reprezentuje. Dzięki współpracy z Lidl Polska produkty fritz-kola trafią poza granice dużych miast i będą bardziej dostępne w mniejszych miejscowościach. Teraz łatwiej będzie cieszyć się fritz-kola w mieście, w domu czy podczas spotkań z przyjaciółmi.

trzy razy kola – trzy wyjątkowe doznania

Od maja polscy konsumenci mogą wybierać spośród trzech wariantów dostępnych w Lidlu: oryginalnego a także dwóch wersji bez cukru: classic light i super zero. Napoje dostępne są w butelkach o pojemności 0,33 litra. fritz-kola promuje świadomą konsumpcję, dlatego oferuje butelki o mniejszej pojemności, co niedawno poparto nowymi badaniami naukowymi. We współpracy z instytutem badań rynkowych YouGov* fritz-kola przeanalizowała tzw. efekt wielkości porcji w kontekście napojów gazowanych. Wyniki są jednoznaczne: im większe opakowanie, tym większa dzienna konsumpcja, która w przypadku opakowań większych niż litr może wzrosnąć nawet trzykrotnie. Od początku fritz-kola angażuje się w ochronę klimatu i środowiska, dlatego jej produkty dostępne są wyłącznie w szklanych butelkach zwrotnych, co dotyczy także oferty w Lidl Polska.

źródło: fritz-kola GmbH

*Badanie zostało przeprowadzone przez YouGov na zlecenie fritz-kola. Dane opierają się na informacjach o zakupach gospodarstwdomowych z niemieckiego panelu YouGov Shopper Panel FMCG CP+ 2.0

Sprawdź, czego możemy razem dokonać.

Skontaktuj się z nami